Karaes- Kızlar elis duru ismi sizce bielikte mi yoksa elis ve ya duru tek başına mi konulmalı yorumlarınız nedir
Helllobaby Ben tek isim taraftarıyım 😄 3 ay sonra kızım olacak Ayla koyucaz adını. Herkes ikinci bi isimde koysana yanına diyor ama ben sevmiyorum çok uzun gibi geliyor. tabi herkesin kendi tercihi ama Duru tek başına çok güzel bi isim bence🙏🏻