Merhaba hanımlar 30 uncu haftaya giriş yaptım gebeligin başından ve daha öncesindende toplam bir yıldır vajinal enfeksiyon ile uğraşıyorum bu haftada zorlandığım haftalardan biri belki yardımcı olursunuz yine tekrarladı ne yazikki enfeksiyonum ilişki falan olmadı artık kendiliginden gidip geliyo bu sorun alıştım iyi gelen fitillerde artık fayda etmiyo ve 2 gündür karnım agrıyo alt karın bölgem hareketlerim kısıtlandı resmen hani böyle içten bi rahatsızlık oldugunh hissediyorum artık napcam bilmiyorum doktor şeylerindende sıkıldım fitil krem gına geldi maksimum beni götürdügü süre 1 hafta artık oda belki yani başına gelen deneyimi olan varmı aranızda napiyim