SirinFerhat0 keşke gitmişken söyleseydiniz, benim 6. hafta filan, bir damla kahverengi lekelenmem olmustu iki gün üst üste doktora hemen gitmiştim, normal demişti bir sıkıntı görmemişti. Şu an 31. haftayım, 28 lerde filan hiç dediğiniz gibi bir durum yaşamadım. İnşallah olumsuzluk yoktur, normaldir. Hamileleikte bu tarz kanama ve lekelenmeler dikkate alınmalı kesinlikle, ama.bir yandan da bugün kontrol etmiş doktorunuz bir aksilik olsa görürdü, yine de ben olsam yarın söylerdim doktoruma dün unuttum filan diye.