busraltin Kızlar doktora sordum bebek kanala inmedi mi diye yok dedi daha erken karnım da bana kalda zaten düşmedi ultrasonda belli oluyor mu kanala girip girmediği
1prensesannesi__ busraltin ultrasonda belli oluyomu pek bilmiyorum ama dogum aninda inen bebekte var ben kizima hamileyken cati muayenesi olmamistim karnimda bayagi yukaridaydi doguma kadarda karnim inmemisti
Zseda busraltin 39 oldum kanala indirmeye çalışıyorum 😂😂 kafayı dayamış benimki kanala lakin inmiyor ultrason bakınca söyledi. Çatı muayenesini de 38+5 de yapti. Bazen muayeneden sonra doğum baslayabiliyormus o sebeple geç yaptığını soyledi
hunilimom busraltin iki kızım da kanala suni sancı ile indi ultrason da belli oluyor doktor kanala baya yaklaşmış vs der dikkat et kanalda der
CereenCkr 38+6 benimde bebito makat gelişi haftaya gün verdiler zorunlu sezeryan olacağım ama yinede bir umudum var belki dönerde kanala girer diye 😒
Hlimee 39+4 oldum çocuk kanala girmemiş daha Salı gününe çağırdı 40 hafta doluyor diye Suni sancı verecek yada sezeryan dedi
busraltin hunilimom suni sancı dan endişe ediyorum biraz ilk doğum olacak ben kendi sancımı isterdim de tık yok işte benimde kız ☺️
Crnsln Benim doktorum da 40. Haftan da sancın başlamazsa suni sancı veririz dedi açılma olmazsa noluyor o zaman seseryana mı alınıyor ☹️
Hlimee busraltin hiç bilmiyorum gerek kalmaz inşallah suniye Açılmam yok canım ya o kadar yürüyüş ne yaptım faydası olmamış
Suleertugral Benimde 38 37. Haftamda hiçbiyeti yok yukarda dedi hurma yiyorum anana yiyorum merdiven inip çıkıyorum bakalım pazartesi çatı muayenesi yapacak inşallah inmiştir inşallahhh normal doğuma uygunsun der bebek iri olduğu İçin bşraz tereddütte