Merhaba anneler hayırlı akşamlar. Ben 8 haftalıkken ogrendim bebegimi ve ogrendigim zamandan beri idraryolu enfeksiyonu cekiyorum. Su anda 30 haftalik olduk ve hala devam ediyor enfeksiyonum. Doktorum tek kullanimlik suda eriyen ilac ile fitil ve krem verdi ama hala gecmedi korkuyorum acaba birsey olur mu diye. Sizde boyle bir sorunla karsilastiniz mi uzun surdu mu idraryolu enfeksiyonuz ?