Minkkelebekk 31.haftalıkken enfeksiyon geçirdim açılma var mı diye alttan muayene ettiler kanamam oldu doktor normal olduğunu söylemişti vajinal muayene olduğunu için geçmezse doktorunuza sorun mutlaka ama kısa sürede geçiyor