Kızlar dış gebelik geçiriyorum. 12 gün hastanede yatım çok agrım olmadığı için taburcu oldum. En son 17 haziran da 3177 beta 24 haziranda 595 e düşmüş. Buna rağmen hala hafif agrılarım oluyor. Dış gebelik geçirenler degeriniz düştükten sonra yükseldi mi yada ne kadar da sıfırlandı agrınız ne denli oluyordu? 😢 Çok tedirginim