Bihterrr Riskli çıktı fetal dna yapmam söylendi ayrıca 4lü yaptırdım. İkisi de temiz çıktı detaylıda da sorun çıkmadı
Rabisssh Bihterrr gerçekten hamilelik süreci çok sancılı yok ikili test yok detaylı korkudan kalbime sancı giriyor Allah herkesin yardımcısı olsun
Bihterrr Rabisssh sorma bunlar bitti şimdi gebelik şekeri ve pıhtılaşma ile uğraşıyorum allah yardımcımız olsun sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz inşallah