Hayırlı akşamlar kızlar..6 haftalık gebeyim kan tahlil sonuclarım cıktı kızamıkcık pozitif cıkmıs enfeksiyon hastalıkları doktoruna yönlendirdiler bir daha kan aldılar bebekten önce mi gecirdim yoksa bebekle beraber mi ona bakacaklarmıs sonuclar 15 gün sonra cıkacakmıs bebekle beraberse bebekte zeka geriligi sagırlık falan riski varmıs cok moralim bozuk benimle aynı durumu yasayan var mı😔öle sıkkın ki canım nerden bulastım bilmiyorum