Nazo_avlu Seydagorki bennnn hemde ne kolık onun kesın baska ısmıde vardır ne yerde ne gökte durduramazdık kızımı şuan o bebeklık hallerını hıc hatırlamak ıstemıyorum hıc uyurken felan hatırımda yok zaten hep bı sallama gaz damlaları vs 6 aylık olana kadar hiç gecmedi sanki bıcak saplamısım gıbı aglardı uğunurdu
huysuz__ Seydagorki var var 🙋♀️ hadi benim kız ileri prematüreydi anlarım da yeğenim vaktinde doğmasına rağmen baya çektirdi annesine aşırı gazlı kolik bebekti.
Mommytwice2 Seydagorki cinsiyete göre olan bişey değil bu benim kız da çok gszliydi sabahlara kadar uyumazdik kimyonlu su icerdim bol bol bide probiyotik kullandim
SedaNur76 Seydagorki Benim yeğenim kolikti ablam neler çekti 😔 Şimdi benim de kızım olacak oğlumda yaşamadım umarım kızımda yaşamam
huysuz__ Seydagorki inşallah olmaz zor bir süreci oluyo, benim oğlum da kolikti ama ablası kadar uzun sürmemişti, bebişlerin bünyesine bağlı bir durum yani, sağlıkla gelsin inşallah 🥰🤲🏼
Pamuk Seydagorki Koliğin cinsiyetle alakası yok kız olan arkadaşlarımda çok gaz sorunu ve kolik çeken var.Mesela benim oğlum 3 aya kadar biraz gazliydi ama ara sıra,çok sakin bir bebek.