Gamzezz iki prematüre annesiyim, kızım çok minik doğduğu için oğluma göre çok fazla gazlıydı ve 5. Aya kadar sürdü, oğlumda 2 ay çektim . Belli olmuyor kız yeğenimde vaktinde doğmasına rağmen kolik gazlı bebekti epey uğraştırdı annesini🥲 çok zor süreçleri inşallah yaşamazsınız