huysuz__ Adaerzen yok kafa yapısı ile cinsiyet belli olmaz😅 nubuna baktım dik gibi çıkıntısı o yüzden erkek dedim, yanılabilirim tabi🙏
Fnurkaya https://imgyukle.com/i/CVN6NS 12+3 haftaligiz. Ben erkeğe benzettim ama sizde tahmin yapar mısınız ❤️
Fundaaaaa huysuz__ hahah kesin 2 doktor da yanılmış olamaz 😅bizim bebişin plesantası olması gerektiği yerde değil rahim ağzındaydı o engeldi görmesine doktorların bugün emin bir şekilde kız dedi şükür 🤣 2 erkekten sonra
Elanrkybs huysuz__ https://share.icloud.com/photos/05aw4dZoL25J6fRNOFWAbv0vQ Tahminde bulunur musun acaba 8+3
huysuz__ Fundaaaaa dünyalar senin oldu desene😍 maşallah abilerine de prensese de🧿🧿🧿 sağlıkla gelsin inşallah
Fundaaaaa huysuz__ amin inşallah 🥹 hala küçük bir şok var içimizde acabalar dolanıyor kafamda 2 erkekten sonra ümidi kesmiştim 😂😂