Esralann ![https://share.icloud.com/photos/0f5GIMvnt-f4rk2acIjuPkQOw] https://share.icloud.com/photos/0c10rk9TgSFIsb_jbCzaNlxJQ https://mutluresim.com/image/zdfp0P
Melonka54 Tugceyildirim61 bence erkek bebek ve de uygulamadaki gününden de önde gittigini düşünüyorum
Tugceyildirim61 Esralann Bilmem herkes farklı bir yorum getirdi bende çok merak ediyorum 😀 teşekkür ederim tahminin için
Zeyneppcagliin Esralann bize de herkes erkek dedi😀 kese şeklinden, duruşundan vs. Ama doktorumuz 16. Haftada kız dedi 🌸