Kız 12. Haftamda doktorum kesin olmamakla birlikte kız demişti burdaki herkeste erkek demişti neyse 16. Haftamda bu attığım ultrasondada göründüğü gibi doktorum kesin kız dedi ama sonrada değişirmi ya alışveriş yapmak istiyorum ama korkuyorum değişcek diye şuan 19. Haftamdayım 3 hafta sonra detaylıya giricem detaylıya girip değişen varmı??