Seymaaslan çok teşekkür ederim rahatladım biraz doktor bebeğinin sağlığı gelişimi güzel sıkıntısı yok dedi bnmde sadece sabahları bulantılarım kusmalrım oluyor başka bir sıkıntım yok yeterki bebeğim sağlıklı olsunda Bn kılo almasamda sıkıntı yok daha iyi hatta bnm içini☺️