Kızlar bugün 5inci günümüz tuvalet eğitiminde ama hayla altına yapmaya devam ediyor kızım hiç söylemiyor oralı olmuyor sinirden altına bez bağladım gerçekten çok zor bir iş hazır mı değil nedir valla yoruldum ya ağlamak istiyorum kaç gündür uğraşıyorum öğrensin diye ama tık yok
İlk 2 gün aşırı çok yapmıştı çişini bugün 2 defa felan yaptı ama artık dayanamadım doğru mu yaptım çıkarsam mı bezi
Kızım 2 yaşında