Minigiim-vebenn52 eminegizem sabah akşam kullanılıyo genelde mg düşük olduğu için sorun olmuyor bana da öyle vermişti doktor ama çok ağrım olduğunda iki kere kullanırdım yoksa sadece akşamları alıyordum
Busraoz eminegizem Ben kullanıyorum yatmadan alıyorum, eğer kramplarım çoğalırsa o gün sabah/ akşam alıyorum.
Kilaflarinmucizesi eminegizem Bana sabah akşam verdi erken doğum riskim var diye verdi başka ilaçlarda kullanıyorum ama beni çok ishal yaptı. Son 1 hafta daha kullanıcam bakalım
eminegizem Sağolun kızlar kasılma oluyodu da sabah aksma al dedi doktorum da b kategorisindeymis ilaç biraz kafam karıştı ama kullanıyorum