Zehramom ilk 3 4 ay bndede oldu kabus gibiydi geceleri uyuyamıyodm bıde korkuodm panık oluyodm daha cok vucdm zangr zangr titrıodu yanı kafamı taktgm için doktrm hucrelern bolundugu ıcn oluyo normal demstı bebegede kan pompalandgndan suan 29 haftalgö cok aukur gectı arada oluyo ama takmaynca unutuorm