Kızlar 16 haftalıkken doktor cinsiyeti erkek demişti. şuan 27 haftaliğiz ve bebek alışverişine yavaştan başlamak istiyorum . Bugün ultrasonda cinsiyetini göstermedi . Ne olur ne olmaz bekleyeyim mi yoksa erkek bebek elbiselerini almaya başlayayim mi . Cinsiyeti sonradan değişeniniz var mi?