Detaylı muayene oldum doktorumun verdiği regli olmam için ilaçları kullandım 3 aylık bir süreçti hatta 2. Ayında düzene girmiştim bile hormon testlerim yapıldı doktorumun söylediği doğum kontrol hapı hormonlarını fazlasıyla bozmuş kist vs hiç bişey görünmedi muayenede rahim duvarında incelme olduğu söylenildi, kullandığım doğum kontrol hapıda zlynda ismindeki haptı
Aylaa123