mucizemgelsin61 Karnımda aşırı gaz var bugünden beri pat pat pat içimde patlıyor çok rahatsız ediyor yaaa ne iyi gelirki acaba 🤔
kelebeginannesi_ kefir iç o kadar düzenliyor ki bağırsak hareketlerini bi de yürüyüs hamilelik başından beri her sabah düzenli kefir içiyorum çok sevdiğim için bi kez bile kabızlık gaz problemi yaşamadım çok şükür
Neferut kelebeginannesi_ cidden bende de çok fazla vardı her sabah aç karna içiyorum kefir baya iyi geldi düzenledi kabızlık falan da kalmadı
mucizemgelsin61 _Mother_ Meyvelileri katkılı oluyor bence ben genelde sade laktozsuz alıyorum en sağlıklısı
kelebeginannesi_ _Mother_ sade kefiri muzla kuruyemisle çok tükettim bebislere kilo da aldırıyor arada meyveli de içtim ben sadesi daha sağlıklı tabi ama düzenli içince midesi bulanıyo insanın habire içmekten 😂
_Mother_ kelebeginannesi_ anladım teşekkürler 🥰 ben bağırsak sorunu yaşıyorum yaa onun için artık arada da olsa tüketmeye çalışırım meyveli normal hayatta içmiştim de sade hiç içmedim yeni deneuim olacak 😂
kelebeginannesi_ _Mother_ iç kesinlikle sabah uyanır uyanmaz içiyorum ben hemen kahvaltı yapamadığım için hiç içmeyen biriysen sade biraz zorlayabilir onu da blenderdan muzla geçirerek bal koyarak tatlandırabilirsin çok güzel oluyo 🥰