Tuba680 ben çok severek içiyorum özellikle gece açlıktan uyandığım da bir bardak hüpletiyorum kilo aldırıyor bence çünkü ilk gebeliğim de de severek içmiştim kilosu yüksekti aikincisinde de içiyorum yine kilosu iyi ama ben tadını seviyorum 🫶 ama bunun yanında kefir içiyorum kuru yemiş meyve cok yiyorum kahvaltımı düzenli yapıyorum kaşar peynirini de ihmal etmiyorum