Kızlar merhaba hastanede sütüm gelmeyince bebeğimin de sarılık başlangıcı olunca mama başlattılar eve gelmeden de alın denildi bize mama aldık aptamil marka iki paket var içinde birisini açtım diğer paket kapalı sütüm gelince kullanmayı bıraktım mamayı acık olanı kapattım ağzını bağladım buzdolabına koydum kapalı olan paket de serin yerde muhafaza ediyorum ama ömrü ne kadar bu mamaların 1 ay diye duydum bilgisi olan var mı