Ayssyldzz şöyle söyleyim ben 35+3 te doğum yapmıştım karnım taş gibi olmuştu hareket etmiyordu bebeğim belimden karnıma doğru ağrım vardı dinlenince de geçmiyordu hastaneye gittiğimde sancı çıkmıştı durduramayıp sabah doğuma almışlardı sen gene takip et☺☺