biranne__ Hastane çantası hazırlıyorum. 3 tane göğüs pedi alıcam. Ama kaç ped alim bilemedim. 10 lu lohusa pedim var birde 16 lı gece pedim var ayriyettten 13 lü gündüz pedim de var. Ben bunlardan kaçar tane koymalıyım sizce….
Bebekayik biranne__ ben 16lı depend almıştım hepsini koydum paketle normal doğumdu 1 gece kaldım neredeyse yarısından fazlasını kullandım ped tutmaz canım pedleri çıkar depend koy
Esra_metehan34 biranne__ ben ilk doğum da hem lohusa pedi koydum hem normal ped koydum zaten ilk ordan veriyorlar kendimden bir yada iki adet kullandım eve geldiğim de normal ped ile devam ettim
Hacer_2911 Ben sezeryan yaptım ve hastanede hep depend kullandım.Ped götürmüştüm ama depend daha rahat gelmişti. Normal doğumsa bilmiyorum maalesef
biranne__ Hacer_2911 normal doğum canısı onlu depend mi kullandın sen sadece hepsini kullandınmı peki
mystery00 biranne__ bende normal doğum yaptım 1 gün kaldım hastanede bi 7 8 tame kullanmıştım çok kan geliyo paketi alın yanınıza
Zeyyno_ biranne__ Ben normal doğum yaptım Kanamam çok fazla surmedigi için 2-3tane yetmişti bana siz yinede 1gun kalacaksınız ama her ihtimale karşı 5tane koyun eve gecincede kanamam fazla olmadığı için ped kullandım sonra günlük pede gectim
Hacer_2911 biranne__ evet eve gelincede kullandım kanama azalınca pede geçtim.2 tane falan kalmıştır poşette.
Mucizem_01011 Ya bu depend hiç kullanmadim ben bendenleri var mı onun ve sezeryanda nsl rahat mı dikişlerw sıkıntı olur mu
Hacer_2911 Mucizem_01011 evet bedenleri var.Ben ilk sezeryanımda başta onu kullandım çok büyük rahatlıktı.Şimdi 2. Sezeryanım içinde 1 paket aldım.
Hacer_2911 Mucizem_01011 şok markette satılıyor en uygunu orda geçen hafta 160 lira civarında aldım.Trendyolda falanda var.