hilal_wq4 Merhaba arkadaşlar ben 32+1haftaliga bugün girdim hastaneye gittim bebeğimin kilosu 1902 di az mı sizce sizde durumlar nasil
sedef_kayakrts hilal_wq4 Çarşamba günü gittim. 31+6 da 2100 gram dedi. Boyunu sordum söylemedi sadece haftasını söyledi 4 gün geride bacakları dedi. Ama ultrason kiloyu her zaman doğru ölçmüyor 2 hafta sonra da başka hastaneye gidicem bakalım onlar ne diycek 3 haftada kafası önde bebeğin dediler
sedef_kayakrts Tuba680 süt iç, omega balık yağı kullan benim bebeğime en çok o kilo aldırıyor. Protein ağırlıklı beslen
Ebrusisli Tuba680 burada en çok bunu sevmiyorum arkadaşlar evet bazılarının bebekleri kilolu bazılarımızın zayıf ama mesela bu şekilde kafana takma hepimiz yapısal olarak farklıyız bebeklerimizde farklı doktorunuz normal dediyse ve bir sorun görmediyse bebek sağlıklıysa sadece bunlara takılıp stres yapma ☺️
Pinaargunes Tuba680 bol meyve tüket canım yumurta haşlaması muz kefir ceviz kiyma da çok kilo yapiyo sanirsam , tavuk kıyma tüket bol bol onlar yarıyo bebeğe ama her bebeğin gelişimide farklidir endişelencek bişey yok hr türlü kilo alır bebiş😊🙏
hilal_wq4 sedef_kayakrts o ne öyle başı önden bacakları geriden geliyor böyle şeylere inanmıyorum tek bir vücut sonuçta