Mervekus2402 Kızlar suyum geldi şimdi hastaneye gidiyorum ama sancım yok neden karnım da yumuşacık oldu bilenler sçyleyebilir mi
hunilimom Mervekus2402 sancıların ilerleyen saatlerde başlar siidetlenir belki var ama sen hissetmiyorsun oda olabilir
Kontes001 Mervekus2402 istersen duş falan al rahatlarsın. Benim suyum geldi erken doğum yaptım ama sabah 5 de suyum geldi öğlen 1 de sezeryana aldılar ikiz olduğu için. Duşunu al hazırlan git rahat rahat korkma dua oku rahatlarsın
Dlar Suyun geldiyse git tabiki su geldikten sonra enfeksiyon ihtimali var ve çok tehlikeli doktor söylemesini 2. Hamileliğim ikisinde aynısını söyledi ilkinde suyum geldi gittik doktor hemen önlem aldı
Mervekus2402 Dlar evet öyle söylediler zaten gelir gelmez gidiyorum bende geldi yarım saat içinde evden çıktım hemen
Mervekus2402 Kontes001 suyum duştan çıkar çıkmaz geldi benimde zaten panik yapmadım saçımı kuruttum çıktım hemen
Zeynep-lina Benimde 37+1 de suyum geldi hemen hastaneye gittik. Gittiğimizde saat 11 di gece 1.5 da sezeryana alındım
3aslanannesi Mervekus2402 syu geldikten sonra eğer tamamen bitmiş ise ve açılma yoksa bebeği riske atmamak için sezeryana alırlar benim ilk doğumumda öyle olmuştu oğlum 34+5 te suyunu patlatıp tamamen bitirmişti 1 cm açıklığı vardı hiç sancım yoktu yeni yemek yemiştim o yüzden sabaha kadar bekledi hem açıklık olursa diye açıklık olmayınca mecbur sezeryana aldı
iremd-1798 Mervekus2402 benimde ilkte suyum geldi gittim isterseniz duş alıp hemen gidebilirsiniz beklemeyin 🥰 Rabbim hayırlı doğum nasip etsin ❤️ peki suyunuz gelmeden önce karnınız doğum için aşağı inmiş miydi benim daha tam inmedi doğuma var diyorlar sizde böyle bir durum oldu mu?
Mervekus2402 iremd-1798 hayır benimde inmedi karnım geldim şimdi bekletiyorlar odada sancı gelecek mi diye