lilyum_ Sat 9 haziran. Aslında 19 unda pik olduğunu düşünmüştük. 2 gündür regl olacakmıs gibi ağrım vardı ovulasyon testi yaptım bu sekilde çıktı.
Elif-ada- lilyum_ İnşallah hamilesinizdir genelde öyle diyorlar ama bilmiyorum değilseniz tekrar yumurtlama olmuş oluyormus hayırlısı olsun🤗
Nergisim09 lilyum_ bence siz bugün yumurtlamissiniz diğer postunuza baktım da hiç biri bu kadar koyu değil bugünü mutlaka değerlendirin
_Mother_ lilyum_ sat 9 Haziran kaç gün sürdü bugün döngünün 20. Günü oluyormuş büyük ihtimalle yumurtlma bu mutlaka değerlendir
lilyum_ Gkce18 bilemiyorum ki insallah öyledir. Bir kaç gün tekrar ederim testi hep koyu olursa gebelik testi yaparım
lilyum_ Nergisim09 o zaman baya bir gecikti yumurtlama. Soğan suyu icmistim ondan olabilir mi ki acaba
lilyum_ Nergisim09 ama degerlendiremiyorum maalesef cok moralim bozuldu. 2 gün önce iliski olmuştu o olur mu?