Nisa51 ZeynepDuru17 ınsallh ua başından beri aslimda erkek hisediyom ama doktor kiz gibi dedi acaba yanilmismidir önemli olan sağlıklı olması
Nisa51 ZeynepDuru17 ınsallh ua başından beri aslimda erkek hisediyom ama doktor kiz gibi dedi acaba yanilmismidir önemli olan sağlıklı olması
ZeynepDuru17 Nisa51 yanılma payı olabilir ben erkek biliyordum kızım oldu sağlıkla sıhhatle gönlünce olsun inşallah canım
Nisa51 ZeynepDuru17 Amin ınsallh iki tane kzim var bunu erkek istiyordum açıkçası ama hayırlı sağlıklı evlat olsular
ZeynepDuru17 Nisa51 bende iki kızım var üçüncü erkek olsun istemiştim ama nasip rabbim gönlümüzce olsun sağlıkla sıhhatle nasip etsin hepimize
Hsnsarem-94 ZeynepDuru17 yaaa sağlıkla olsun tabi ama erkek olsun diye dua ediyordum iki tane kızım var ama asla üzülmem kızımda olsa
ZeynepDuru17 Hsnsarem-94 benimde aynı senin gibi üç tane kızım var ikimizde nasip etsin rabbim inşallah 🥹