Merhaba, çatlak kremi siparişi olarak bio oil pembe renkliden sipariş verdim. Sonra yorumlarını okudum içinde zararlı maddeler varmış. Yine bio oilin sarı rengini sipariş verdim. %100 natural diyor sarısı için bilemedim. Vücuduma da kimyasal sürmek istemiyorum. Bilgisi olanlar beni aydınlatabilir mi

