İyi günler arkadaşlar şimdi benim çarşamba gününden beridir kahverengi lekelenmem oluyordu. Tam da adet zamanım. Sökülür dedim ama sökülmedi. Acaba yerleşme kanaması mı, diye düşündüm ve bugün bir test yaptım. Bugün yani cuma günü Akşam üstü yaptım testi pozitif çıktı. Aşırı açlığım dışında belirgin bir belirtimde yok açıkçası. Bir yanlışlık var mıdır sizce 3 gün oldu hala kahverengi lekelenme geliyor normal mi. Kürtajdan sonraki ilk hamileliğim. Fikirlerinizi bekliyorum.