18 haftalık hamileyim 2 gündür başımın sadece sağ tarafına sanki 10 tane bıçak sokuyorlarmis gibi bir ağrı giriyor 5 veya 10 dakika sürüyor ama günde 8 10 kere giriyor ama beni öldürüyor ağlıyorum agridan tansiyonumu olcturdum normal nabizin yüksek dedi oda yurudugun için olabilir dedi benim gibi olan varmı parolda fayda etmiyor