Aşerince ne yapıyorsunuz canım bir sey cekti normal can cekmesi degil aseriyorum ama yasak olan bir sey şekerli yani asla yiyemem insülinle bile zor dengeledik sekeri simariklik diyebilirsiniz belki ama kokusu asla burnumdan gitmiyor kulaklarım çınliyor evde var mesela ama yiyemiyorum korkudan aserdigim sey reçel peki agzıma alsam sonra yutmadan cikarsam agzimi calkalasam yine de yükseltir mi ? Bir kere canim karpuz cekmosti parmak ucu kadar tadina bakmistim o bile 160 170 lere cikarmisti en ufak kacamagi kaldirmiyor bünyem yemeklerde kepek ekmegi yulaf falan da tüketemiyorum eksi elma harici tüm meyveler de yasak cok kati esnetsem hemen yükseliyor .Siz yasak seyleri aşerince ne yapiyorsunuz yedigim yemek ettigim kahvalti asla ama asla doyurmadı sürekli aklimda o recel var evin ici sanki hep ondan kokuyor sinir geldi iyice Allah beterinden korusun yeter ki yavrum saglikli olsun yemesem de olur ama 1 bucuk aydir yaptigim diyet boyunca hic bu kadar zorlanmamistim ağlamak geliyor icimden