Booksandcats bana doktor kendi yazdı bu ilacı. Ek olarak bir gün acile gittim kadın mide yanmasından gelmiş 32 haftalık hamileydi doktor onu içirdi bir de gaviscon şurup içirmişti özellikle sordum kullanabilirsin dedi. En sonra yazan doktorda günde 4 defa alabilirsin demişti. Yanii varsa evde bir tane içebilirsiniz ben 37 haftalık hamileyim bayadır içiyorum rahatlatıyor bebeğime de zararı olmadı çok şükür ❤️