Elossgum desmont kullaniyordum yıllarca her gün. En agir alerji ilaçlarından biri. Korunmayı bıraktığımız ay hamile kaldim. Etkileyecegini sanmıyorum. Ama bebek dusunuyorsaniz ilaci icmeseniz iyi olur o süreçte. Evet cok zor ama biz bebek istiyoruz diye birakmistim ilaci korunmayı birakinca.