Çarşamba günü gittiğimde suyunda azalma var cuma tekrar gel dedi bu gün gittim yeterli dedi nst normal çıktı kalp atışları vs acil doğurtturacak doğuma alınacak bir şey yok dedi baş aşağı dedi gelmesini bekleyelim dedi ama ne sancım var ne su gelmesi sadece kasıklarım ağrıyor oda baskı yapıyor hissediyorum 2 gündür 7-8 adet hurma yiyorum merdiven çıkıyorum yürüyorum Ama yok yani Allahım ne zaman nasip ederse o zaman ama önerebilecek çay vs doğumu başlatacak yazar mısınz 🙏🏻