4 hafta 5 günlük hamileyim 6 temmuzda doktor kontrole çağırdı tekrardan kesem var içerisinde emriyo görmedi bu gideceğimde kalp atışını duyarız dedi ve bu haftada yerleşme kanamaların olabilir dedi sancıların kasık ağrın olsnilir dedi kasık ağrım vsr ama yerleşme kanaması olmadı görmedim herkeste olcak diye birşey varmı yani olmayıp gebeliği devam eden var mı aklıma takıldı