Yalinn8 Tatligebe yesil cok normal diil, enfeksiyondan muhtemelen hemen dr una goster de ilacla halletsinn
Zeliha66 Tatligebe yesilse mantar faln olabilir canim. Bende de var doktorum fitil verdi kullandim gecmedi. Sirkeli su yapiyorum simdide
mrsdoruk Tatligebe yeşil normal değil diye biliyorum gebeliğin ilk başlarında beyaz normal akıntı olarak kabul ediliyor
Tatligebe Yalinn8 genelde kokulu olunca normal degil diyorlar ama siz boyle diyorsaniz bir sorayim doktora kasinti ve idrarda yanma yok
2prenses_masal-oyku Yalinn8 mantar olduğunu düşünmüyorum bendede var doktora söyledim normaldir dedi arada krem gibi beyaz akıntıda oluyo gayet normalmiş
Cileklipasta Yeşil enfeksiyon olabilir. En son kontrolümde akıntım var dediğimde özellikle yeşil değil dimi diye sordu doktor
Yalinn8 Tatligebe yesil olursa soyleyin mutlaka diyolar ya, belki mantar diildir enfeksiyondur ilerlemeden halleder hemm
Tatligebe Yalinn8 peki bir zarari olurmu bebege ben doktoruma soylemekle gec kaldim bu akinti bazen beyaz oluyor
Yalinn8 Tatligebe zannederim beyaz cogumuzda var, bende de var, bu zamana kadar tahlillerinizde cikmadi mi hicbise? Konusulmadi mi uzerine?
Hllhll Guzelanne56 Tatligebe Guzelanne56 Guzelanne56 Anlıyorum teşekkür ederim fakat benim adet dönemimde yaklaşırken göğüs hassasiyetim olmazdı yani polikistik var çünkü bende düzensiz olduğu için inşallah belirtidir ya halsizlik yatma isteği vs napacağım bilmiyorum günler nasıl geçecek
NerminOmar Tatligebe yesil akintinin idrarla hec bir alakasi yok. Sen hemin akintidan yaxma analizi ver. O zaman melum olacag infeksiondanmidir ya mantardan
Yalinn8 Tatligebe anladimm, sen yine de belirt bence doktoruna yesil, kokusuz, agirisiz... hani enfesiyonsa artmasin
NerminOmar Tatligebe azerice yaxma analizi derler testin adina. Malesef turkce nasil deyirler bilmiyorum (
Yalinn8 2prenses_masal-oyku mantar yazmadim zaten, beyaz bende de oluyor, size oyle demis bana da yesil olursa mutlaka soyle dedi, herkes kendi doktorunu baz almali normal olarak😉