Kızlar selam. 35+5 im dolu dolu. Son bir haftadır rahimde muazzam bir baskı var sanki yolda yürürken çocuk çıkacakmış gibi ve kasıklarımda sızlamalarım çoğaldı, acılı şekilde bazen hareketimi de kısıtlıyor olduğum yerde kalıyorum. İster istemez telaş edip ani bir şey olur diye korkuyorum. Bunlar neden olur korkulacak dikkat etmemi gerektirecek bir şey var mı? Kontrolüm haftaya Salı o yüzden sormak istedim.