gerçekten ümidinizi kaybetmeyin Allah isteyince oluyormuş kendiliğinden hatta
2,5 yıldır evliyiz o kadar çok istiyorduk ki hiçbir sorunumuz yoktu ama olmuyordu geçen ay aşılama denemiştim tutmadı çok çok üzülmüştüm artık Ümit etmeyi bırakıp Allah’ım senin demek ki bir bildiğin varmış deyip akışına bırakmıştım aklımdan çıkardım tamamen hatta abimin düğünü vardı bu ay çok yorulmuştum hiç dikkat etmemiştim kendime çok şaşkınım bu ay kendiliğinden oldu hiçbir belirtim olmadı adetim gecikti doktora gittim orada öğrendim 5 haftalık olduğunu o kadar mutluyum ki inanamıyorum hala