Pazartesi gün 20. Haftaya giriyorum kontroller var 20. Hafta da ilaçlarınız yani vitaminleriniz degiştimi mesela multivitamin d vitamini ve demir kullanıyorum. Bunların haricinde yeni vitaminler verilicekmi ve tetenoz aşısı olucakmış 1 defa mı yapıyorlar