Asli98- Anne1111 bende 11. Haftadayım 7 haftadan beri bel ağrısı ve kasık ağrısı çekiyorum doktorum normal olduğunu söyledi bol bol dinlenmeyi önerdi
Cerla Aynı dert bendede var salı 2 ayımız doluyor baştan beri bel ve sırt ağrısı çok oluyor son günlerde hafifledi biraz ama büyüyen rahim baskı yapıyormuş ondan oluyor diyorlar
Merve8155 Cerla ben henuz hamile miyim bilmiyorum 10 gun var adetime ama goguslerim cok hassas ve sirtim agrimaya basladi var midir acaba 🙂↕️
Cerla Anne1111 Amin canım merak etmeyin çokta düşünmemeye çalışın zor ama yapacak bişey yok düşündükçe çoğalıyor gibi oluyor kalp atışıyla bebeyi Bi göreydik bütün belirtiler yok olur:)
Cerla Pnrrr benim şuan 7+3 presi gideceğim görmek dinlemek için zaten salıdan 8 haftalık oluyoruz hayırlısı bakalım
Cerla Merve8155 Her gebeliğin kendine göre belirtisi oluyor Benim ilk ikide sırt ve bel ağrım vardı bunda adetim biter bitmez göğüs ağrılarım başladı inşallah sizinde vardır
Merve8155 Cerla insallah umutla bekliyorum ilk oldugunda eklem agrilarim cok vardi is yaptimda yoruldum saniyodum bileklerim bacaklarim kollarim degisik yani