Kızlar merhaba 35 haftalık hamileyim iki gündür bebek karnimda bı tarafa toplanıp sertleşiyor ya da karnımın tamamı sertleşiyor taş gibi ve bu durum iki gündür çok sık oluyor yaşayan var mı bu durumu daha önce doktora söylediğimde nst ye girdim sancı çıkar mı diye acaba sancı mi var ben farketmiyorum