pinaarrylmz kızlar normal doğum istiyorum fakat dogum zamani çatı muayenesi veya açıklık kontrolü yaptıramam ben alttan muayene olamıyorm vajinismus gibi bir şey var bende. bu işin farklı bi yolu yokmu ya şartmı bu muayeneler ? sırf bu yüzden sezeryan istiyorum
momofmychildren pinaarrylmz bu muayeneye göre doğum şekliniz belirleniyor ayrıca buna bile yok diyorsanız nasıl normal doğum yapacaksınız?
Sena9600 pinaarrylmz bende de var vajinismus bende korkuyodum ama bugün oldum çatı muayenesi ve hissetmedim bile nerdeyse kasmayın bence bebeğinizi düşünün 🥰
pinaarrylmz momofmychildren bebeğin çıkması daha kolay geliyor emin olun zor bir durum muayeneden korkmak parmak sokulması falan yaşamayan anlamaz
pinaarrylmz Sena9600 vajinismus olup bunu yapabilmenz çok güzel nasıl baktılar nasıl oldu merak ettm:)