Brcnblgl Dün sezeryan oldum ayağa kalkarken aşırı zorlanıyorum karnımın altına kramplar giriyor ne yapabilirim geçer mi ne kadar sürer hiç geçmeyecek gibi hissediyorum bebeğimi kucaklayamıyorum bile 😔
yenidenanne34 Brcnblgl her geçen gün daha iyi olacaksın canım sadece sabır bide ne kadar hareket edersen o kadar hızlı toparlanırsın açıyor diye sürekli yatma sakın güle güle büyüt bebişini 💕
huysuz__ Brcnblgl yarım saatte bir kalkıp 10-15 dk yürüyüş yapman lazım, yürüdükçe dikiş ve kaslar gevşiyo, sürekli yatış pozisyonunda kalmamaya çalış rahatlaman için bol bol yürümen lazım.
Lutulut Brcnblgl Henüz çok yeni. Her sabah daha iyi uyanacaksınız. Doktorunuz duş alabilirsin dediyse duşa girmeye çalışın hızlıca toparlarsınız 🥹
AsELinAnneSi__ Brcnblgl günden güne azalıyor parol kullanabilirsiniz tekçe zor biliyorum ama hareket etmeye calısın adım adım dahi olsa hayırlı olsun sağlıcakla büyütün inşallah☺
Brcnblgl huysuz__ inşallah toparlarım hastanede herkesi rahat yürüyor görümce moralim bozuldu her vücut bünye aynı değil tabi ama biraz fazla ağrım var
Brcnblgl Hepinize iyi dilekleriniz için çoook teşekkür ederim inşallah kısa sürede toparlanırım 🌸 hepiniz sağlıkla alın bebeklerinizi inşallah
huysuz__ Brcnblgl tabiki de bünyeye göre değişir, sağ selamet çabucak toparlanmak nasip olsun inşallah 🤲🏼
-nazli00 Brcnblgl bende sezeryan oldum canım bol bol yürümen gerekiyor evet sancılı bir dönem ama bebeğini kucağına alınca onlar bile geçiyor emin ol biraz sabret sadece bu acı seninle gelmedi gidecek sen sadece bebeğine odaklanmaya bak bol bol yürüyüş yapmaya çalış Rabbim kolaylık versin güzel anne minnoş bebiş için biraz dayanmalısın emin ol gelip geçici 😘💞
e_blue_sky_a Brcnblgl 32gune doğru geçmişti. Biraz sürecek tabii bu kadar değil. Ok yürü ama iş yapma. Sadece bebege bak