Merhabalar kızlar, ilk muayeneme gittim ve 6+5 haftalık dedi doktor keseyi gördü fakat embriyo daha yok dedi. 10-12 gün sonra gel hem embriyo görürüz hem kalp atışını duyarız dedi. Ben biraz tedirgin oldum embriyo yok deyince doktor. Sizce normal mi?