Ben de 38+6 yım. Doktorum 1 hafta daha süre verdi sonra suni sancı verelim , olmadı sezeryana dönüp alalım dedi 40 ı geçirmeyelim riskler artar dedi. Önümüzdeki haftaya kadar bekleyip bitiricez galiba 🥹 ben de normal istiyorum bekliyorum ama son bir kaç günüm kaldı bakalım inşallah kendiliğinden başlar herşey.