umrumdadegil ben doğum yapalım 11ay olucak gebelik öğrendim ilk reglmi 5 Mayıs’ta gördüm haziranın 2snde leknmem oldu kesildi tek ondan snra hc leknme kanama gormdm bu pazartesi günü işte kan verdim 21cikti Çarşamba kan alındı tekrar dün çıktı sonuç 78.8 çıktı iyi dediler ama son adete göre 7haftalik olması lazım sağlık ocağında hemşire değerin firlamasi lazımdı dış gebelik olabilir dedi yani geç döllenme olayı mı olmuştur sence kafam çok karışık randevu bulamiyorum bulunca gidicem hemen ama Belirsizlik beni yordu