Sedaankr34 Kzilar salı günü tahlil verdim bugün doktor baktı ama sonuçlar ben e nabizda görmek istiyorum göremiyorum
kucukcivciv09 Sedaankr34 hastahane de mi verdin saglıkocagında mı çünkü saglıktakiler bana hemen düşüyor hastahanedekiler dedigin gibi gözükmüyor