zeliskya 8 temmuza gün aldık ikizlerimi 37+5te kucağıma alıcam inşallah🐣🐣Sizlerin günü ne zaman? Kaç haftalık oluyorsunuz?
Edaa01 zeliskya ayn cnm erken almak daha iyi sezeryan icin herşey olabilir daha gec olmadan hayirlisi olsun
Sevilay__ Mommytwice2 sanırım aynı gün 39 da alıyorlarmış pazartesi öğreneceğim bende. 39 da 9 temmuz. Karnım çok büyüdü ama 1 hafta daha nasıl dayanacağım bilmiyorum. Sürekli toplanıyor. Dün yırtılmam yokken bugün uyandım göbek deliğimin üstü kırmızı kırmızı yırtıklar. Hep orda top şeklinde çünkü derim artk istyan etti 😩 sen ne durumdasın
Selvanur4141 busesaybak aynı gün deyiz stres heycan korku mutluluk hepsi bir arada nasıl yaşanır derken .. yaşarken buldum kendimi🙂
MrveNhrCglr busesaybak benimde 4 temmuz sabah 9 inş sağlıkla kavuşalım. 2. Çocuğum hamilelikten bişey anlamadım , hala inanmıyorum bu kadar az kaldığına, oğlum gelince inşallah bocalamam 🙈 hala gezme derdindeyim :) sanki ben doğurmıycam.
busesaybak Selvanur4141 evet çok karışık duygular insanın bi ağlayası bi gülesi geliyor çok duygusal zamanlar 🥹🥹🥹🥹 sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🏻
balim35 Sağlıkla kavuşsun herkes öncelikle 🤗Günü bebeğin durumuna bakıp veriyorlar değil mi? Yani son aya girerken mi alacağız ben daha 26.haftadayım şimdiden kendimce gün planlıyorum ama bazısı 36 bazısı 38 mesala..
Buse344161 balim35 çok erken doktorunla konuşmak için doğuma yakın konuşuluyor 33 den sonra falan 35 de 36 da yada gün veriliyor ama kendin hesap edersen 38. Haftan hangi güne denk geliyor o hafta içerisinde alır sezeryana diye düşünüyorum. Bazen 38 haftalıkken bazende 39 haftalıkken alıyorlar oda doktoruna bağlı kaçta almak ister bilemiyorum
SrpYlmz balim35 31+3 üm benim en başından sezeryan olacağım belli kalp ameliyatı olmuştum on sene önce o yüzden şey demişti mesela normal doğumum 28 Ağustos gözüküyor ama sezeryanda bir hafta on gün önce alıyoruz dedi 18 Ağustos yapıyor yani 38+4 olmuş oluyorum yani 50 gün var gozukende şimdi 32 de muayenem var muhtemelen bebişin durumu kilosu vs ona göre değişkenlikte gosterebilir
Safir11 Buse344161 benimkide 22 temmuzda ikimizinde aynı allahım sağsağlim kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🙏
Yildiz_20 tebessumm_02 şimdi kaç haftalık oluyorsunuz kendinizmi isdesiniz sezeryan yoksa bir soruna göremi
Ozgenin-ikiz-melekleri zeliskya Bizde bugün sezeryan için gün alıcaz. Konu dışı bir soru olucak ama ayaklarınızda şişlik ve ödem oluştu mu acaba, ayaklarınız ne durumda?
Deryadnzz07 Ozgenin-ikiz-melekleri 1 aydır aşırı ödem oldu ayaklarımda ve bacaklarımda başka yerimde ödem yok ama özellikle buralar hem ödem hem çok fena kaşınıyo elim de yetişmiyor ayağıma delircem az kaldı doğuma Allah tan inşaAllah bütün şikayetlerimiz biter gider